04:41

1403/02/31

blogbartarlogo512

سایت آماده خبری

سئوکار

حرفه‌ی سئو کار یکی از شغل های مهم دیجیتال مارکتینگ است که با نام هایی همچون کارشناس و متخصص سئو نیز شناخته می شود…

سئوکار

حرفه‌ی سئو کار یکی از شغل های مهم دیجیتال مارکتینگ است که با نام هایی همچون کارشناس و متخصص سئو نیز شناخته می شود. یک سئوکار با دانش تخصصی خود روی وب سایت های مختلف کار کرده و رتبه آنها در موتور جستجو را ارتقا می دهد.

سئوکار

سئو کار با بهینه سازی یا سئو کردن وب سایت ها میزان ترافیک ارگانیک آن‌ها را افزایش داده و به این ترتیب رتبه این سایت ها نزد موتور جست‌وجو بهبود می یابد. به این ترتیب سئوکار فرد متخصصی است که به خوبی می داند چگونه می توان ترافیک بیشتری را از موتورهای جستجوگر برای سایت های مورد نظر دریافت نمود. با توجه به بالا بودن هزینه های تبلیغات هر وب سایتی باید به فکر بهینه سازی برای موتورهای جست‌وجو باشد. به این علت که یک سایت سئو شده جایگاه خوبی در نتایج جست‌وجو خواهد داشت؛ و همین امر بزرگترین و موثرترین تبلیغ برای آن کسب و کار آنلاین به حساب خواهد آمد.

در واقع یک سئو کار برای بهینه سازی سایت تمرکز خود را روی کلید واژه های مهم و هدفمند می گذارد. اینگونه وب سایت سئو شده جایگاه با ثباتی در صفحه اول گوگل بدست خواهد آورد. به این ترتیب به طور قابل توجهی در هزینه های تبلیغات صرفه جویی می شود. مهم تر از همه این که بازدهی جذب مخاطبین را به مقدار حداکثری تجربه خواهد کرد.

از اینها گذشته، بهترین سئو کار در تهران و کرج با سئو کردن سایت، کاری می کند که مخاطبین هدف با میل قلبی خودشان به خرید محصولات و خدمات آن وب سایت بپردازند. با این حساب سئو را می توان یکی از بهترین، پربازده ترین، هدفمند ترین و صد البته جذاب ترین شیوه های تبلیغات آنلاین و دیجیتال مارکتینگ به حساب آورد.

سئوکار
سئوکار

بهترین سئوکار در کرج و تهران

موتور جستجوی گوگل برای رتبه دهی به سایت های اینترنتی فاکتورهای زیادی را مدنظر قرار می دهد. در چنین شرایطی بهترین و حرفه ای ترین سئوکار در کرج و تهران به خوبی می داند که کدام فاکتور بیشترین تاثیر را بر فرآیند رتبه دهی گوگل می گذارد. طبیعتاً عملکرد این متخصصین صرفاً به انجام کارهایی از قبیل بک لینک سازی خلاصه نمی شود. در واقع آنچه از بهترین سئوکار در کرج و تهران انتظار می رود  که به تحقیق درباره کلمه های کلیدی محبوب بپردازد. ضمن این که باید کلیه روش های پر بازده برای افزایش ترافیک سایت را شناسایی و اجرایی نماید. به این ترتیب با افزایش ترافیک ورودی به سایت میزان جذب مشتری و فروش نیز افزایش خواهد یافت.

با استخدام بهترین سئو کار در کرج و تهران، بهینه سازی وب سایت شما توسط افرادی حرفه ای با پیاده سازی اصول و تکنیک هایی کاملاً بروز انجام خواهد گرفت. به خصوص که الگوریتم های موتور جستجوگر به مرور زمان تغییر کرده و سئوی مدرن دیگر به کلمه های کلیدی، متا تگ ها و… خلاصه نمی شود. به طور کلی بهترین متخصصین سئو باید به مسائل مهمی همچون موارد زیر مسلط باشد: لینک سازی و اهمیت آنها، نحوه تاثیرگذاری سئوی داخلی و خارجی بر رتبه صفحه، بازاریابی محتوا و تولید آن، تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو، بازدهی تبلیغات کلیکی، نحوه استفاده از سئوی ویدیو و دیگر روش های مدرن بهینه سازی و…

قیمت استخدام سئوکار حرفه ای

چنانچه برای بهبود بخشی به کسب و کار اینترنتی خود به یک سئو کار حرفه ای نیاز دارید بدون شک می خواهید هزینه استخدام این فرد متخصص را بدانید. در این صورت می توانید با کارشناسان ما در دهه کالا تماس گرفته و قیمت استخدام بهترین سئوکار در تهران و کرج را جویا شوید. البته ناگفته نماند قیمت سئو کردن یک سایت بر اساس موارد مختلفی همچون نوع سایت، وضیعت فنی آن، جایگاهش در بازار رقابتی، میزان تخصص سئو کار و… متفاوت می باشد. با این حال در دهه کالا همه تلاش خود را بکار گرفته ایم تا بهترین سئوکارها را با هزینه ای مقرون به صرفه و ارزان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

سئوکار حرفه ای
سئوکار حرفه ای

3 مشخصه اصلی یک سئوکار مجرب

در استخدام بهترین سئوکار لازم است ابتدا شناخت کافی نسبت به وظایف و ویژگی های این رده شغلی بدست بیاورید. در واقع 3 مشخصه اصلی یک سئوکار مجرب به شرح زیر می باشد:

  • توانایی تحقیق کلمه کلیدی
  • اجرای صحیح بازاریابی محتوایی
  • توانایی لینک سازی

توانایی تحقیق کلمه کلیدی

یک سئوکار مجرب و کاربلد در وهله اول باید بتواند به جستجو و تحقیق درباره کلمه های کلیدی هدف بپردازد. این فرد متخصص بر اساس نیاز و هدف هر کسب و کار کلید واژه هایی را انتخاب می کند؛ و اینگونه فرآیند برندسازی و فروش محصول خدمات را برای آن تجارت انجام می دهد. لازم به تذکر است کارشناس سئو فرآیند تحقیق کلمه کلیدی را با توجه به مواردی همچون نیاز مخاطب، میزان جستجو، سختی کلیدواژه و… انجام می دهد. طبیعتاً یک چنین اقدامی حساس و دشوار می باشد در نتیجه هر کسی نمی تواند از پس آن بر بیاید. از این رو پیشنهاد می کنیم تحقیق کلمه های کلیدی کسب و کار خود را به کارشناسان سئوی ما در دهه کالا بسپارید. به این ترتیب تیمی از متخصصین حرفه ای سئو به بررسی کلید واژه های هدف شما پرداخته و بهترین کلمات کلیدی را برایتان انتخاب می نمایند.

اجرای صحیح بازاریابی محتوایی

از دیگر مشخصه های یک سئوکار حرفه ای آن است که به خوبی بر اصول و قواعد بازاریابی محتوایی مسلط باشد.  توجه داشته باشید محتوا جزو مهم ترین قسمت های هر وب سایت اینترنتی محسوب می شود. با این حساب یک سئوکار مادامی که به خوبی قادر به اجرای بازاریابی محتوایی نباشد به عنوان یک متخصص و کارشناس سئو شناخته نخواهد شد. اهمیت محتوا و بازاریابی محتوا در سال های اخیر آنچنان بالا بوده که بدون محتواهای عالی و هدفمند عملاً نمی توانید رتبه ای خوب در نتایج جستجوی گوگل بدست بیاورید.

توانایی لینک سازی

توانایی لینک سازی صحیح و اصولی از دیگر مشخصه های یک سئوکار برتر و حرفه ای به حساب می آید. به خصوص که اگر برای سایتتان به فکر لینک سازی نباشید احتمال این که جایگاهی در نتایج صفحه اول گوگل بدست بیاورید نزدیک صفر خواهد بود. از این رو متخصص سئو صرف نظر از این که وب سایت را به لحاظ سئوی داخلی بهینه سازی می کند یا خارجی و فنی در هر صورت باید در ساخت لینک از مهارت کافی برخوردار باشد.

لینک سازی
لینک سازی

سخن آخر

سئوکار یا کارشناس سئو زمانی می تواند موفقیت بیزینس آنلاین شما را تضمین کند که در زمینه بهینه سازی سایت دارای تجربه و علم کافی باشد. به طور کلی بهترین و حرفه ای ترین سئوکار باید دانش فنی یا همان کدنویسی سئو (SEO Technical) را بداند. به این علت که اگر سایت از نظر فنی دچار عیب و ایرادی باشد حتی اگر بهترین کارشناسان سئو نیز بهینه سازی آن را انجام دهند باز هم به جایگاه دلخواه در نتایج جستجو نخواهد رسید. یک چنین وب سایت مشکل داری سرانجامی جز شکست و حذف شدن از بازار رقابتی نخواهد داشت؛ چرا که قادر به جذب مشتریان زیادی نمی باشد.اشکالات فنی بیشتر اوقات در وب سایت هایی دیده می شود که توسط برنامه نویسان آماتور و غیر حرفه ای طراحی شده اند. زیرا این افراد بدون توجه به نیاز منحصر به فرد کسب و کار مربوطه و همین طور بدون در نظر گرفتن مباحث اساسی سئو اقدام به طراحی سایت می کنند. یک چنین سایتی برای خزنده های موتور جستجو قابل شناسایی نبوده و در نتیجه کلیه زحمات تیم محتوایی سایت بیهوده خواهد شد. از این رو همواره توصیه می کنیم برای طراحی سایت به افراد حرفه ای و متخصصی همچون کارشناسان ما در دهه کالا مراجعه نمایید. اگر علاقه به آموزش سئو دارید می توانید مقاله مفید ما را در این باره مطالعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *